Noi (Cadouri Drăguțe) trimitem e-mailuri legate de cont (cum ar fi notificări privind starea comenzii, e-mailuri de resetare a parolei și altele) la adresa de e-mail furnizată. Din acest motiv, trebuie să păstrăm adresa dvs. de e-mail în timp ce rămâneți clientul nostru.
Folosim informațiile din secțiunea de facturare/adresă de expediere și le putem trimite unui furnizor de metode de expediere sau de plată: p >
- Stabiliți ce modalități de expediere și plată sunt disponibile pentru locația dvs.
- Finalizați procesul de plată sau de expediere prin intermediul furnizorului pe care îl alegeți la finalizare atunci când trimiteți comanda.
Unii membri ai personalului nostru care accesează panoul de administrare este posibil să vă poată accesa datele. Aceasta este în mod necesar pentru a opera magazinul. De exemplu, un furnizor primește datele dvs. doar dacă ați comandat ceva de la ei, astfel încât vânzătorul să poată îndeplini acea comandă.
Dacă decideți că nu mai doriți să utilizați magazinul nostru și doriți să aveți datele personale eliminate din baza noastră de date (sau dacă doriți să obțineți toate datele personale asociate cu contul dvs. pe care îl avem), vă rugăm să trimiteți un e-mail la ([e-mail]).
Dacă credeți că dvs. datele au fost folosite greșit, aveți dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere. Suntem obligați prin Regulamentul general al UE privind protecția datelor să vă informăm despre acest drept. Nu intenționăm să utilizăm în mod greșit datele tale.